"Мектеп пен үйірме": БӘРІНЕ қалай ҮЛГЕРУГЕ болады?

0
251

Кейде оқушылардың ойына «үйірмеге де қатысып, мектептегі сабақ пен іс-шараларға қалай үлгеремін?» деген сұрақ келеді


көрнекілік: mel сайтынан

Мектеп өмірі – әр оқушының ең қымбат әрі есте қалар кезеңі. Бұл уақытта бала тек білім алып қана қоймайды, сонымен қатар түрлі үйірмелерге қатысып, достарымен араласып, өзін жан-жақты дамытуға мүмкіндік алады. Дегенмен кейде оқушылардың ойына «үйірмеге де қатысып, мектептегі сабақ пен іс-шараларға қалай үлгеремін?» деген сұрақ келеді. Шын мәнінде, бұл қиын емес, тек дұрыс тәсіл қолдана білу қажет.


«Уақыт банкі» әдісі
Аптаға арналған уақытты 24 сағаттық «банк картасы» деп елестетіп көріңіз. Әр күннің уақытын «сабақ», «үй тапсырмасы», «үйірме», «демалыс» деп бөліп жазып отыру арқылы оқушы өз уақытының қайда кетіп жатқанын анық көре алады. Бұл әдіс уақытты ысырап етпеуге үйретеді.


«2 минут ережесі»
Кейде кішкентай істерді кейінге қалдырып, соңында уақытымыз жетпей жатады. Ал 2 минутта істелетін жұмыс болса, оны бірден орындау керек. Мысалы, ертеңгі сабаққа дәптер жинау немесе қысқа тапсырманы орындау. Бұл – үлкен жұмыстарға да уақыт қалдыруға көмектеседі.


«Досыңмен бірге үлгер» тәсілі
Үй тапсырмасын жалғыз орындау кейде жалықтырады. Ал достарымен бірге дайындалу қызықты әрі жеңіл өтеді. Бір-біріне сұрақ қойып, түсіндіріп берсе, әрі білім бекітіледі, әрі уақыт тиімді қолданылады.


«Хобби + оқу» біріктіру
Үйірмелерді сабақпен байланыстыруға болады. Мысалы, ағылшын тілін үйреніп жүрген бала ағылшынша ән айтатын вокал үйірмесіне барса, бірден екі пайдаға ие болады. Бұл тәсіл оқушыны әрі білімге, әрі қызығушылыққа жетелейді.


«Таймер челлендж»
25 минут бойы бір іске ғана көңіл бөліп, кейін 5 минут демалу – тиімді оқу тәсілдерінің бірі. Уақытты ойынға айналдыру арқылы оқушы шаршамай, сабақ пен үйірмеге бірдей үлгереді.


«Апталық жұлдыз» жүйесі
Әр жетістігі үшін «жұлдызша» белгілеу оқушыны шабыттандырады. Мысалы, үй тапсырмасын орындаса – бір жұлдызша, үйірмеге барса – тағы бір жұлдызша. Апта соңында өзінің нәтижесін көріп, қуанады әрі келесі аптаға ынталанады.


«Мектеп ішіндегі мини-проект»
Сыныппен бірге шағын челлендждер ұйымдастыруға болады. Мысалы, «аптаның пайдалы лайфхактарын бөлісу» немесе «телефонды күніне 2 сағаттан артық қолданбау» сияқты бастамалар. Бұл әрі қызық, әрі уақытты дұрыс пайдалануға көмектеседі.


Оқушы үшін мектеп пен үйірме – бір-біріне кедергі емес, керісінше толықтыратын екі маңызды орта. Егер уақытты дұрыс жоспарлап, осындай қызықты тәсілдерді қолдана білсе, ол әрі оқуда озат, әрі жан-жақты тұлға болып қалыптасады. Ең бастысы – сабаққа жауапкершілікпен қарап, сүйікті ісіне де уақыт таба білу. Сонда ғана мектеп өмірі шынымен де қызық әрі пайдалы болады.