Жолаушылар әуекомпаниядан кешігу себептерін түсіндіріп, өтемақы төлеу шараларын қабылдап, осындай жағдайларда клиенттермен қарым-қатынас жүйесін жақсартуды қалап отыр.
Фото: видеодан скрин
ERNUR.KZ. Air Astana әуекомпаниясының Қазақстанға ұшатын рейсімен Сеулден келе жатқан жолаушылар халықаралық Инчхон әуежайында шамамен бес сағат өткізді. Олар рейстің кешігу себептері туралы нақты ақпарат ала алмай отыр, деп жазады Stan.kz.
Күтушілер арасында елдің әртүрлі аймақтарынан келген адамдар бар. Солардың бірі Атырау облысынан келген Райымбек Даулбаев, ол онкологиялық аурудан кейінгі емделу курсын аяқтап, үйге қайтып келе жатқан. Оның сөзінше, паспорттық бақылаудан өткеннен кейін жолаушыларға рейс алдымен сағат 16:00-ға дейін кешіктірілетіні айтылды, кейін мүлде келесі күнге шегерілді.
"Бізге ұзақ уақыт ештеңе түсіндірмеді. Тек отырып, ақпараттың шығауын күтуге тура келді. Бірнеше сағаттан кейін ғана бүгін ұшақ жоқ деп хабарлады", – деді ол.
Жолаушылардың айтуынша, әуежайда оларға тек бір әкімшілік қызметкері көмектескен, ал әуекомпанияның қызметкерлері демалыс күніне байланысты қатыспаған.
"Әуежай қызметкерлері шассиді тексеріп жатыр – көріп тұрғанымыздай, техникалық ақау болуы мүмкін. Бірақ бізге ресми ақпарат берілген жоқ", – дейді куәгерлер.
Кешігулер әсіресе балалармен сапарға шыққандарға немесе медициналық емделуден қайтып келе жатқан жолаушыларға ауыр тиген. Жолаушылар Air Astana тарапынан ешқандай қолдау немесе назар болмағанын атап өтті.
"Барлығын бастан өткергеннен кейін тек ұшаққа отырып, үйге жеткіміз келеді. Ал мұнда – тек белгісіздік пен шаршау", – дейді қазақстандықтар.
Жолаушылар әуекомпаниядан кешігу себептерін түсіндіріп, өтемақы төлеу шараларын қабылдап, осындай жағдайларда клиенттермен қарым-қатынас жүйесін жақсартуды қалап отыр.