Жыл басынан бері Қазақстанда 29 мыңнан астам жол-көлік оқиғасы орын алды, соның салдарынан 1 916 адам қаза тауып, 40 мыңнан астам азамат жарақат алды.
ERNUR.KZ. Құрбандардың жартысын қарапайым ережелерді сақтау арқылы аман алып қалуға болар еді: қауіпсіздік белдігін тағу, жолға мұқият қарау, рөлдегі байсалдылық. Бұл туралы ОКҚ алаңында өткен баспасөз мәслихатында ҚР ІІМ Әкімшілік полиция комитеті төрағасының орынбасары Ғалым Саргулов мәлімдеді.
Оның айтуынша, апаттардың негізгі себептері өзгеріссіз қалады: жылдамдықты арттыру, мас күйінде көлік жүргізу, жаяу жүргіншілердің жолды тиісті емес жерден кесіп өтуі. Тек жылдамдықты асырудың салдарынан 406 адам көз жұмды, қарсы жолаққа шығу – 400, жолды рұқсат етілмеген жерден өту – 67. Тағы бір себеп — көлік жүргізу тәртібінің нашар болуы. Жыл басынан бері полиция 12 миллионнан астам жол қозғалысы ережесін бұзуды анықтады. 21 мыңнан астам мас жүргізуші ұсталды. 25 мыңнан астам жүргізуші көлік жүргізу құқығынан айырылды. 21 мың адам әкімшілік қамауға алынды. 401 мыңнан астам жаяу жүргіншіге айыппұл салынды.
«Жедел-профилактикалық іс-шаралар, жол қозғалысы қауіпсіздігі бойынша акциялар өткіземіз. Жол қозғалысын қадағалау үшін цифрлық шешімдерді енгіземіз. Біз мобильді кешендерді қолданамыз. Қазір олардың 523 бірлігі бар. Былтырдан бастап «жасырын» патрульдеу қолданылады. Дрондардың көмегімен қозғалысты бақылау енгізілді. Олар 4 мыңнан астам бұзушылықты анықтады. «Тәртіп бұзушылармен күресу» үшін барлық цифрлық құрал мен камералар «ТОР» платформасына біріктірілді. Бұл көліктердің қозғалысын қадағалау; іздеуде жүрген көліктерді анықтау (маркасы, моделі және түсі бойынша); агрессивті жүргізушілерді бақылау; 8 сағаттан астам уақыт тоқтамай жүрген «шаршаған жүргізушілерді» анықтау міндеттерін кешенді түрде орындайды», – деді спикер.
Ол Көлік министрлігімен бірлесіп трассаларда орташа жылдамдықты бақылау орнатылғанын айтты. Ұзындығы 2 мың шақырымға тең 8 жол қадағаланады. Бұл тәжірибені ұзындығы 1 мың шақырымнан асатын 10 жолда қолдану жоспарланған. Сондай-ақ «Астана – Щучинск» және «Астана – Қарағанды» автожолдарында «Қазавтожол» эксперимент ретінде 56 ауыспалы ақпараттық диодты белгілер орнатылды. Бұл ауа райы нашарлаған кезде рұқсат етілген қозғалыс жылдамдығын төмендетуге арналған.
Жаяу жүргіншілерге жол бермеу фактілерін болдырмау үшін өткелдерде жаяу жүргіншілерге басымдық бермеуді бекіту кешенін орнату бойынша жұмыс жүргізіліп жатыр. Тек Қарағанды облысының өзінде осындай 22 кешен орнатылды, соның арқасында 7 мыңнан астам бұзушылықтың жолы кесілді. Бұл жаяу жүргіншілер өткелдерінде бірде-бір ЖКО тіркелген жоқ. Мұндай тәсіл тағы 5 өңірде қолданылмақ.


