Елімізде көлікті техникалық байқаудан өткізу қағидаларына өзгерістер енгізілді

0
592

Техникалық байқау станциялары енді көліктердің шу деңгейін тексермейді.


Елімізде көлікті техникалық байқаудан өткізу қағидаларына өзгерістер енгізілді

ERNUR.KZ. Қазақстанда техникалық байқаудан өткізу ережесіне өзгерістер енгізілді. Енді автомобильдердің шу деңгейін өлшемейді және газ баллонды жабдықтары бар көліктер тексерілмейді, деп жазады stan.kz.

Сала мамандары айтарлықтай өзгерістердің қажеттілігі туралы айтады. Өйткені қауіпті көліктердің саны артқан, ал мұны ешкім тексермейді екен.

Техникалық байқау станциялары енді көліктердің шу деңгейін тексермейді. Бұл норма міндетті болғанымен, ұзақ уақыт бойы ойға қонымсыз болды, дейді сарапшылар.

“Алматыда ресми деректер бойынша ең тыныш нүкте – 92 децибел, ал көліктің шуы 75 дц болуы тиіс. Біз стандарттар мен заңдарды өзгертіп, қаланы тыныш етуіміз керек, бірақ бұл қазіргі заманғы моторизацияда мүмкін емес. Тиісінше, бұл нормаларды қорғаудан гөрі жою оңайырақ. Қазір тіпті полиция қызметкерлерінде де дәл сертификатталған шу өлшегіштер жоқ”, – деді "Жалпы жол" жол қозғалысы қауіпсіздігі қауымдастығының президенті Арсен Шакуов.

Елімізде 3 млн автомобиль техникалық тексерістен өтуге жатады. Биыл олардың 1%-ы немесе 43 мыңы ғана техбайқаудан өтпеген. Ал 5 млн көлік құралының жартысының қолданыста болғанына 30 жылдан асқан.

Техникалық тексеріс станциясын ашу үшін мемлекеттік органдарға өз жұмысы туралы хабарлау жеткілікті. Жабдықты және оның жарамдылығын ешкім бағалай алмайды. Бұл түзетулер саланы жойып жіберді, деп атап өтті техникалық тексеру операторлары және тәртіп орнатуды сұрайды.

“Бізге жолдағы өлім-жітім статистикасына әкелетін осындай қисық бизнес не үшін қажет? Қазір техникалық тексеру дегеніміз не? Келді, бес минут тұрды, суретке түсірді де, кетті. Оларға дұрыс жұмыс істеуге тырысу үшін техникалық тексеру 8-9-12 мың теңге болуы керек, техникалық білімі бар қызметкерлерді де, жабдықты да тәртіппен ұстап, барлық қажетті шығындарды төлеуі керек. Ал қазір сарайда отырып, екі мың теңгеге көліктерді суретке түсіреді”, – деді республикалық техникалық байқау операторлары қауымдастығының төрағасы Михаил Будянский.

Елімізде газ баллоны бар 535 мың көлік бар. Оларды тексеру бір жылға тоқтатылды. Жұмыс тобы құрылды, онда екі ай ішінде бұл үшін жауапты болатын уәкілетті органды анықтау көзделген, өйткені техникалық байқау пункттерінде мұндай автомобильдерге баға беру мүмкіндігі жоқ.

“Сарапшылардың айтуынша, бұл цилиндр өндірушінің кепілдігімен кем дегенде 10 жылға созылады және оны екі рет тексерудің қажеті жоқ. Қазақстанда аккредиттелген ұйымдардың саны жеткіліксіз болғандықтан, біз тоқтата тұрамыз. Бізде тек бес аймақта жеті аккредиттелген ұйым бар”, – деді индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі көлік комитеті автомобиль көлігіндегі бақылау басқармасының бас сарапшысы Қанат Қалмағамбетов.

Сарапшылар саланың бақылаусыз болуы қазірдің өзінде толық хаосқа әкелгенін атап өтті. Олар шетелдік тәжірибелерді мысалға алып ,онда тәртіп барын айтады. Мысалы, Түркияда автокөлікті тексеру кезінде ақаулықтарды жоюға 15 күн беріледі. Әйтпесе, сигнал полицияға жіберіледі және көлік қауіпті деп танылады.